Kochani Rodzice!!!
Nasze przedszkole bierze udział w konkursie charytatywnym dla szkół przedszkoli i burs.
Cel konkursu:
Konkurs polega na zebraniu bilonu o jak największej wartości lub wadze w okresie trwania konkursu.
Bilon jest zbierany wśród uczniów (wychowanków), nauczycieli i pracowników.
Zwycięży ta placówka, która zbierze monety o największej wadze w przeliczeniu na jednego ucznia (wychowanka) lub o największej wartości.
Celem konkursu jest wsparcie funduszu, z którego wypłacane są stypendia oraz wsparcie dla dzieci i młodzieży, wychowanków Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo.
Pomaganie innym, słabszym, uboższym, potrzebującym pomocy kształci empatię, uczy angażowania się w działania charytatywne i społeczne, pozwala nabyć umiejętności komunikacji oraz współpracy, cechy niezbędne w dorosłym życiu.
Regulamin X edycji ogólnopolskiego konkursu charytatywnego dla uczniów placówek oświatowych
I POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Organizatorem konkursu jest Fundacja Szczęśliwe Dzieciństwo w Lublinie, ul. Jezuicka 4/9, 20-113 Lublin, zarejestrowana pod nr KRS: 0000094228. NIP: 712-01-67-025 (dalej „Organizator”), współorganizatorem konkursu jest Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Mikołaja w Lublinie, ul. Ks. M. Słowikowskiego 1, 20-124 Lublin.
2. Cele konkursu to:
a. Promocja postaci prawdziwego św. Mikołaja, biskupa Miry, jako patrona dzieci i młodzieży;
b. Promocja wśród dzieci i młodzieży idei zaangażowania społecznego, empatii oraz otwartości na drugiego człowieka, poprzez organizację szkolnych przedsięwzięć charytatywnych, których celem jest udzielenie wsparcia rówieśnikom, wychowankom Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo.
. Wsparcie funduszu, z którego wypłacane są stypendia oraz wsparcie dla dzieci i młodzieży, wychowanków Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo zwłaszcza wsparcie działalności placówek opiekuńczo-wychowawczych prowadzonych przez Fundację.
3. Zbiórka bilonu w semestrze zimowym 2024/2025 rozpoczyna się w placówce po zgłoszeniu grupy do konkursu (poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy na stronie: www.ilewazymikolaj.pl) i trwa do 31 stycznia 2025
II UCZESTNICY KONKURSU:
1. W konkursie mogą brać udział grupy dzieci i młodzieży reprezentujące szkoły i placówki oświatowe: (np. przedszkola, bursy szkolne oraz pozostałe placówki wymienione w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 i 1378) – zwane dalej jako „Grupa”.
2. Na czele każdej Grupy stoi pełnoletni opiekun – nauczyciel, wychowawca (dalej „Opiekun”).
Opiekunem nie może być pełnoletni uczeń.
III ZASADY KONKURSU, PRZEBIEG:
. Uczestnicy konkursu zbierają bilon w okresie trwania akcji. Wynik konkursu ustalany jest według wagi lub wartości zebranego bilonu. Bilon zbierany jest wśród uczniów, wychowanków, nauczycieli i pracowników.
2. W konkursie zostaną nagrodzeni:
a. 3 grupy, które zebrały monety o największej wadze w przeliczeniu na jednego ucznia/wychowanka (Nagrody: I miejsce 2000 zł + 200 zł dla Opiekuna; II miejsce 1500 zł + 150 zł dla Opiekuna; III miejsce 1000 zł +100 zł dla Opiekuna) .
Wyniki będą ustalane na podstawie wzoru: LICZBA GROSZY = Zebrana kwota w złotówkach przeliczana jest na grosze, np. 10 zł = 1000 groszy. 1,64 grama = waga jednego grosza.
b. 3 grupy, które zebrały bilon o największej wartości (: I nagroda 8000 zł + 250 zł dla Opiekuna; II nagroda 7000 zł + 200 zł dla Opiekuna; III nagroda 6000 zł + 150 zł dla Opiekuna);
c. 3 grupy, które zebrały bilon o największej wartości wśród placówek: 1. do 100 uczniów; 2. od 101 do 200 uczniów, 3. powyżej 200 uczniów (jedna nagroda w każdej kategorii o wartości 1000 zł + 100 zł dla opiekuna.
II nagroda 1000 zł + 150 zł dla Opiekuna;
III nagroda 500 zł + 100 zł dla Opiekuna).
e. grupa, która zebrała największą kwotę przez wirtualną skarbonę (nagroda 1000 zł + 100 zł dla Opiekuna)
3. Grupy zbierają monety powszechnego obiegu bite w wysokich nakładach, funkcjonujące w obrocie gotówkowym, których wartość określa nominał, wyemitowane przez Narodowy Bank Polski (monety o nominałach 1 gr., 2 gr., 5 gr., 10 gr., 20 gr., 50 gr., 1 zł., 2 zł., 5 zł. – możliwa jest również zbiórka większych nominałów).
4. Każda grupa może dodatkowo zwiększyć swój wynik w konkursie przekazując darowiznę na rzecz Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo elektronicznie.
Darowiznę można przekazać poprzez stronę www.ilewazymikolaj.pl/wirtualna-skarbona.
5. W celu zgłoszenia się do konkursu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.ilewazymikolaj.pl. Zapisy do konkursu trwają do 31 stycznia 2025 r.
Po wypełnieniu formularza grupa otrzyma mailowo potwierdzenie przystąpienia do konkursu.
6. Zebrany bilon należy przekazać w jeden z poniższych sposobów: a. wpłata przez wirtualną skarbonę, jeżeli placówka zbierze kwotę poniżej 300 zł. Ograniczy to koszt prowizji pobranej od wpłaty bilonu. LICZBA GROSZY x 1,64 grama Liczba dzieci i młodzieży w placówce= WYNIK 18 b. wpłata w oddziale Poczty Polskiej.
Grupa zobowiązana jest zebrany bilon posortować nominałami, przeliczyć i spakować według „Instrukcji sortowania, pakowania i przekazania bilonu na pocztę” (str. 8-9 lub do pobrania na stronie www.ilewazymikolaj.pl/do-pobrania). Tak przygotowany bilon grupa wpłaca we wskazanym przy rejestracji do konkursu oddziale Poczty Polskiej do dnia 31 stycznia 2025 roku (jednak nie wcześniej niż przed 3 stycznia 2025 roku). Aby dokonać wpłaty należy też wydrukować i uzupełnić blankiet zgodnie z wzorem wypełnienia blankietu – druku przelewu (wzór wypełnienia str. 10, blankiety- druki przelewu str. 11, 13, 15 lub do pobrania na stronie www.ilewazymikolaj.pl/do-pobrania), który zawiera 3 odcinki. Wpłacając bilon na poczcie w taki sposób grupa jest zwolniona z opłaty.
c. przekazanie zebranego, posortowanego nominałami i przeliczonego bilonu bezpośrednio do siedziby organizatora konkursu (ul. Jezuicka 4/9, 20-113 Lublin – od pon. do pt. w godz. 9.00-16.00) w terminie od 20 listopada 2024 roku do 31 stycznia 2025 roku (piątek). W takim wypadku organizator wyda poświadczenie z informacją o wyniku.
d. dokonanie wpłaty na rachunek (w terminie od dnia 20 listopada 2024 r. do 31 stycznia 2025 roku).
Dane do dokonania wpłaty: Fundacja Szczęśliwe Dzieciństwo, ul. Jezuicka 4/9, 20-113 Lublin, nr rachunku: 25 2490 0005 0000 4600 9409 4341 podając w tytule: ILE WAZY SW MIKOLAJ 2024 „nazwa grupy” (W nazwie zleceniodawcy proszę podać nazwę i adres placówki oświatowej). Można również przekazać środki poprzez Wirtualną Skrabonę (przelew elektroniczny) www.ilewazymikolaj.pl/wirtualna-skarbona
7. Po przekazaniu bilonu uczestnik wypełnia formularz sprawozdania po przeprowadzonej akcji dostępny na stronie internetowej: www.ilewazymikolaj.pl/wyslij-sprawozdanie
IV NAGRODY: 1. Każda placówka otrzymuje jedną nagrodę. Jeżeli z rankingu wynika, że placówka zajęła dwa nagrodzone miejsca, przysługuje jej jedna, wyższa nagroda.
Druga nagroda przyznawana jest placówce z następnego miejsca w kolejności.
2. Zwycięzcy zobowiązani są przeznaczyć nagrody na cele edukacyjne.
3. Każdy Opiekun grupy otrzyma dostęp do kursu on-line „Odkrywanie REGULAMIN 19 talentów w edukacji” o wartości 79 zł, a każda grupa kupon rabatowy w wysokości 30% na produkty edukacyjne do wykorzystania w sklepie internetowym Centrum Dobrego Wychowania (www.sklep.cdw.edu.pl) lub na kursy on-line do wykorzystania na stronie www.kursy.cdw.edu.pl.
4. Każdy uczestnik konkursu otrzyma dyplom wydany przez Organizatora.
. Każda grupa, która zbierze co najmniej 300 zł, otrzyma dostęp do dodatkowego kursu „Gry i Grywalizacja w Edukacji” o wartości 199 zł. 6. Ranking finałowy zostanie opublikowany na stronie internetowej konkursu (www.ilewazymikolaj.pl) do 31 marca 2025 r.
7. Zwycięzcy ustalają z organizatorem sposób odbioru nagrody do dnia 8 kwietnia 2025 roku.
V POSTANOWIENIA KOŃCOWE
: 1. Grupa jest zobowiązana przestrzegać niniejszego Regulaminu.
2. Wszelkie naruszenia Regulaminu Konkursu mogą skutkować wykluczeniem Grupy z udziału w Konkursie.
3. Organizator odpowiedzialny jest za przeprowadzenie Konkursu i jego prawidłowy przebieg.
4. Dane osobowe.
a. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z Konkursem jest Fundacja Szczęśliwe Dzieciństwo z siedzibą na ul. Jezuickiej 4/9, 20-113 w Lublinie, KRS 0000094228.
b. W ramach konkursu przetwarzane będą następujące dane: imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail Opiekuna.
c. Podanie danych osobowych przez Opiekuna ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do przystąpienia i przeprowadzenia Konkursu. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych może nastąpić w dowolnym momencie poprzez wysłanie informacji na adres mailowy organizatora konkursu: konkurs@ilewazymikolaj.pl lub telefonicznie 512 440 046. 5. We wszystkich sprawach spornych decyduje organizator konkursu.
LINK DO SKARBONKI NASZEGO PRZEDSZKOLA ZNAJDUJE SIĘ PONIŻEJ!
https://www.darowizna.fsd.lublin.pl/IlewazyMikolaj/wesprzyj/przedszkole-parafialne-im-sw-mikolaja-w-radymnie/
PIENIĄŻKI DZIECI MOGĄ PRZYNOSIĆ DO PRZEDSZKOLA O KAŻDYM NOMINALE.
PIENIAŻKI BĘDĄ WRZUCANE PRZEZ DZIECKO DO SPECJALNEJ SKARBONKI PODCZAS WSPÓLNEJ MODLITWY.
ZACHĘCAMY WSZYSTKIE NASZE PRZEDSZKOLAKI DO ZBIÓRKI :*
DODATKOWE INFORMACJE O AKCJI ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ :
https://www.ilewazymikolaj.pl/